Çernobil’de doğa yeniden canlandı

Çernobil’de doğa yeniden canlandı

Çernobil Faciası sonrası insanların terk ettiği bölgede vahşi yaşamın önemli ölçüde arttığı ortaya çıktı. Bilim insanlarının yayımladığı araştırmada kurt, boz ayı, vaşak, geyik ve yabani at gibi türlerin bölgede yoğun şekilde yaşadığı belirtildi. Kaynak

Çernobil Faciası sonrası insanların terk ettiği bölgede vahşi yaşamın önemli ölçüde arttığı ortaya çıktı. Bilim insanlarının yayımladığı araştırmada kurt, boz ayı, vaşak, geyik ve yabani at gibi türlerin bölgede yoğun şekilde yaşadığı belirtildi.

Kaynak

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

Sponsorlu Bağlantılar
reklam
  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM